Ahad, 22 Mei 2011

mEnU mLm iNi...

Malam ni,
Aku sedih sangat-sangat...
Hati aku pedih dan pilu sangat...
Macam ada benda mencarik-carik kat hati aku...
Itulah menu hati aku utk mlm ini...

Malam ni,
Kami bertengkar...
Perkara kecil makin jadi besar...
Hatiku pedih bila mendengar...
Segala kata-katanya yang kasar...
Itulah menu hati aku utk mlm ini...

Malam ni,
Adakah aku punca masalah...?
Atau pun dia memang dah tak kisah...?
Segala-galanya jadi tak indah...
Hatiku remuk jiwaku resah...
Itulah menu hati aku utk mlm ini...

MyHeArt bakal tinggalkan aku...
Katanya dia dah tak sayang aku...
Dah tak cintakan aku...
Dia dah ada pengganti utk aku...
Katanya lebih baik dari aku...
Ribut taufan segera melanda aku...
Bila MyHeArt kata begitu...
Itulah menu malam ini utk aku...















0 ulasan:

Catat Ulasan